معرفی کتاب والدین سمی

معرفی کتاب والدین سمی

شناخت آسیب‌های ناشی از برخورد نادرست والدین و درمان آن

📕 کتاب والدین سمی به نگارش درآمده است تا حرف دل خیلی‌ها را بزند. این کتاب از آسیب‌هایی صحبت می‌کند که شاید ما هرگز به خودمان اجازه ندهیم حتی درباره آنها فکر کنیم. ترس، احترام، اعتماد و باور خالصانه به والدین از مجموعه عواملی هستند که باعث می‌شوند ما به آسیب‌های احتمالی ناشی از تربیت نادرست خود توجه نکنیم. سوزان فوروارد در این کتاب چنین مسائلی را آورده است. او به مخاطب کمک می‌کند ریشه برخی از آسیب‌های روانی اش را پیدا کند و بعد از شناخت آنها، راهکارهایی برای بهبود اوضاع بیابد.

📗 با مطالعه این کتاب بدون آنکه احساس گناه داشته باشید، آسیب‌های روانی‌تان را پیدا می‌کنید و یاد می‌گیرید که چگونه آنها را بهبود ببخشید؛ گویی به نزد روان‌شناس رفته‌اید و درحال درمان زخم‌های روانی‌تان هستید. همچنین رفتار بهتر با والدین سمی را یاد می‌گیرید و می‌توانید بدون آنکه آسیب بیشتری ببینید یا به آنها آسیب برسانید، روابطتان را مدیریت کنید. البته رهایی از گذشته نیز دستاورد ارزشمند دیگری است که از خواندن این کتاب نصیبتان می‌شود.

☑️ آیا این کتاب برای شماست؟
🔵 کتاب والدین سمی برای شماست اگر در دوران کودکی یا نوجوانی قربانی رفتارهای نادرست والدین‌تان بوده‌اید. برای شناخت آسیب‌هایی که دیده‌اید، نحوه برخورد با آنها و درمانشان، این کتاب را بخوانید. همچنین پیشنهاد دادن این کتاب به افرادی که احساس می‌کنید آسیب‌هایی از این جنس دیده‌اند، خالی از لطف نخواهد بود.

⚪️ اگر شما فرزند ارشد خانواده‌ هستید و خواهر یا برادر کوچکی دارید، می‌توانید این کتاب را به والدین خود هدیه کنید و از تداوم رفتارهای نادرست در خانواده پیشگیری کنید. این کتاب برای تمام کسانی که قرار است در آینده پدر یا مادر شوند هم انتخاب خوبی است؛ چراکه با این کتاب، رفتارهای نادرست را می‌شناسند و از انجام آنها خودداری می‌کنند. این اتفاق باعث می‌شود که رفته‌رفته فرهنگ درستی در جامعه جایگزین شود که تغییری ارزشمند به شمار می‌آید.

🔴 خب اگه این کتاب را دوست داشتید، حتما به دوستانتونم معرفیش کنید. در ضمن لبخند یادتون نره! 😊 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با این نوشته