معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

نویسنده کتاب «بنویس تا اتفاق بیفتد» یک روش ساده ولی مهم برای دست یابی به خواسته‌های شخصی را آموزش می‌دهد. همان‌طور که از عنوان کتاب هم معلوم است این روش، «نوشتن» است. ایده این کتاب ساده به نظر می‌رسد. شما برای اینکه بتوانید رویاها، اهداف و آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، قبل از هر چیز باید آن‌ها را بر روی کاغذ بیاورید، یعنی باید خیلی ساده درباره آن‌ها بنویسید.

نویسنده برای آنکه به مخاطب نشان بدهد که نوشتن چرا و چگونه می‌تواند زندگی فردی و اجتماعی ما را تحت تأثیر قرار بدهد، به سراغ کسانی رفته‌ که تأثیر استفاده از این مهارت را به چشم خود دیده‌اند، و در نوزده فصل داستان هرکدام از این افراد روایت می‌کنند که ضمن بازگو کردن داستان، توضیحات تکمیلی در مورد چگونه نوشتن را آموزش می‌دهند.

فرقی نمی‌کند که شما چه می‌خواهید، هیچ‌کسی با هیچ قدرت و مقامی نمی‌تواند بیان کند که آرزوی شما ناچیز و آرزوی شخص دیگری از درجه و اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار است. شما این کتاب را بخوانید و حتما روش‌های «آن کلاسور» در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را بیازماید. مطمئناً یکی از چندین روش «آن کلاسور»، با ذهن و قلب شما ارتباط برقرار خواهد کرد.

خب اگه این کتاب را دوست داشتید، حتما به دوستانتونم معرفیش کنید. دوستانی هم که کتاب را خوندند حتما نظرشون را برام بنویسند. در ضمن لبخند یادتون نره! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با این نوشته