معرفی کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

معرفی کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

همه ما وقتی که به وسیله مشکلات و فشار های زندگی خود چه اقتصادی و چه اجتماعی و روانی محاصره و گرفتار شده ایم آرزو می کنیم که ای کاش کلید جادویی وجود داشت که می توانستیم با فشردن آن از تمام مشکلات خود راحت شویم؛ ولی همیشه بعد از مدتی از پس این افکار بیرون میاییم و دوباره غرق مشکلات خود می شویم.

این کتاب یعنی کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی (If You’re Not First, You’re Last) یکی از کتاب های پرفروش گرنت کاردون، یکی از بهترین کارآفرینان و همچنین یکی از بزرگ ترین سخنرانان قرن است.

نوشته پشت جلد کتاب:
شما شاید در شرکت یا حرفه تان چنان جایگاهی به دست آورید که مشکلات اقتصادی نتوانند به شما آسیب بزنند.این یعنی باید به ایجاد سیستم اقتصادی خودتان فکر کنید . هیچ وقت نباید به «گذران امور» یا نگران بودن برای وضعیت اقتصادی خودتان بسنده کنید.
من می گویم اقتصاد برود به جهنم ! من می خواهم بهتر شوم ، فتح کنم و پیش بروم و هرکاری خواهم کرد که اول باشم . این کتاب به شما نشان خواهد داد چگونه می توانید موفق شوید و چگونه ان جایگاه قدرتمند اول را به دست آورید .
با خواندن این کتاب یاد میگیرید برای پیشرفت خود شرکت و ایده هایتان ( و همیشه اول شدن ) دقیقا چه کارهایی باید انجام دهید.

خب اگه این کتاب را دوست داشتید و با خودتون تصمیم گرفتید که حتما بخونیدش خوبه که به دوستانتونم معرفیش کنید. لایک ها و نظراتتون هم به من انرژی میدن، ممنون از توجه شما. راستی لبخند یادتون نره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با این نوشته