روش تدریس مبتنی بر خلاقیت

🟣 روش تدریس مبتنی بر خلاقیت

⚪️ خلاقیت، انجام دادن کاری نو است که از سوی گروه ها یا افرادی مورد توجه قرار می گیرد یا برای رفع نیازی از آن استفاده می شود.

🟡 اینم یه تعریف دیگه از خلاقیت بود که براتون گفتم. اما تو این مقاله، می خوام براتون در مورد روش تدریس بسیار کاربردی «مبتنی بر خلاقیت» باهاتون صحبت کنم و سعی می کنم به طور خلاصه اما کامل براتون توضیح بدم.

مراحل اجرای روش تدریس مبتنی بر خلاقیت

⚪️ کلاس درس که بخش عمده ای از فعالیت های تدریس و یادگیری را شامل میشه در ایجاد زمینه برای خلاقیت نقش خیلی مهمی داره و مدیریت کلاس درس هم بر عهده معلم هست و نکته دیگه ای که خیلی مهمه نوع نگرش معلم به خلاقیت و دانش آموزان خلاق هست که با توجه به این که دانش آموزان خلاق، اغلب کمتر با جمع هماهنگ اند و رفتار اون ها هم پیش بینی نشده است، بعضی از معلم ها فکر می کنند که اون ها دردسر دارند و نظم کلاس را به هم می ریزند.

🔴 بعد از این که توضیحات را خوندید، ازتون بخوام که نظرتون در مورد این روش تدریس برام بنویسید. راستی بگم که نظرات شما هم باعث دلگرمی من میشه و ممنونم از این که با ارسال این پست به دوستانتون و معرفیش به دیگران، به نشر دانش کمک می کنید. در ضمن لبخند هم یادتون نره! 😊 🌹

✍️ احمد فرقدان
👨‍🏫 معلم، مدرس و تكنولوژيست آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با این نوشته